من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

آینه و پایه آینه شمعدان، فروخته شد

پایه آینه شمعدان خودش آینه است و ویترین نیز دارد و جداگانه به قیمت 45 هزار تومان فروخته می شود.

http://s3.picofile.com/file/7501134301/Mirror_S.jpg

 فروخته شد


نظرات 2 + ارسال نظر
خانومی یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 01:20 ب.ظ

دوست عزیز چرا عکس همه لوازمتون را نمیزارید؟

ظروف و لباس و کیف و کفش و هرچی که فکر می کنید میشه اینتر نتی ازتون خرید
ممنونم

عزیزم این کار سخته. من خیلی وقت ندارم که همه وسائل رو عکس بگیرم و بزارم. اگه قیمت یه چیزایی پایین باشه . مثل خرده ریزها. هرکس بیاد خونه اونها رو میبینه و ممکنه بخره. اگه هم این وسایل فروش نرفت مهم نیست. میدم به خیریه . واسه من وسائل قیمت دار مهم هستند که فروش بره.
اما اگه وسیله خاصی می خوای مثلا بگو قابلمه چدن می خوام تا عکسهاش رو بزارم.
اما لباس و کیف و کفش واسه فروش ندارم. فقط دوتا مانتو مشکی مجلسی دارم. اگه می خوای عکسش رو بزارم.

ساحل جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 02:20 ق.ظ

سلام ،من فقط پایه رو می خوام ؟می شه ؟

میشه خانومی. قیمت آخرش هم 45 هزار تومن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد