من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

پوشاک کوهنوردی، فروخته شد

من و همسرم قبلا زیاد کوهنوردی می کردیم ولی حالا دیگه با داشتن بچه و کار زیاد ، وقت زیادی برای کوهنوردی نداریم. واسه همین خیلی از وسایل کوهنوردی خودمون رو دیگه لازم نداریم که من عکسشون رو با توضیحات اینجا گذاشتم. 


بادگیر دو پوش ، سایز متوسط، مارک ورزش کوه، کاملا سالم ، 

حسن بادگیرهای دوپوش در این است که نسبت به بادگیرهای یک لایه که اصلا بدن را گرم نمی کند، می تواند با کاهش بیشتر نفوذ باد به بدن ، از سرد شدن بدن در زمان بادهای شدید تا حدی بکاهد.

http://s2.picofile.com/file/7357843438/Barani_Varzeshkooh2.jpg


ژیلت پر سنگ نوردی ، مارک The North Face اصل، سایز کوچک، کاملا سالم.

این ژیلت از آن جهت مناسب سنگنوردها است که در سرما اجازه مانور و حرکت دست را به سنگ نورد می دهد ضمن اینکه بدنش را به خوبی گرم نگه می دارد.

http://s1.picofile.com/file/7357847418/yellow_Jaket.jpg


کت پر مارک Buddy اصل، سایز بزرگ، بسیار گرم ، این کت یک خراش کوچک نیم سانتی در قسمت بالای پشت آستین دارد که دوخته شده است.

http://s2.picofile.com/file/7357864080/yellow_coat2.jpg

                  

سرهمی تابستونه نوزاد- فروخته شد

این سرهمی قشنگ قرمز رنگ تا بستونه اصلش دو تکه بوده شامل یک بلوز و یک سرهمی اما من یک کلاه لبه دار هم ست خودش واسش خریدم. قیمت فروش شامل بلوز و سرهمی میشه اما کلاه رو هم هدیه روش میزارم. 

مخصوص نوزادان 3 تا 6 ماهه

عکس زیر این ست لباس رو نشون میده. در پایین عکس، پشت لباس و فرم باهم دوتکه رو هم برای نمایش گذاشتم.


http://s1.picofile.com/file/7356404408/sarhami_3piece_red_S.jpg

قیمت : 10000 تومان_ فروخته شد


آغوشی نوزاد_ فروخته شد.

اگر نمی دونید که آغوشی نوزاد می تواند برای شما مفید باشد یا خیر، پیشنهاد می کنم اطلاعات ارائه شده در مورد آغوشی نوزاد، محاسن و معایب آن که در بخش "برگه ها " ی این وبلاگ ارائه شده است، رو حتما  بخونید.

http://manvashoma.blogsky.com/pages/1 

تصویر زیر آغوشی است که واسه فروش گذاشته شده. در این آغوشی نوزاد می تواند در سه حالت خوابیده، نشسته رو به مادر با محافظ گردن (که در عکس به سمت پایین خم شده است) و نشسته پشت به مادر (مانند عکس) قرار بگیرد.

از این آغوشی 3 بار استفاده شده و کاملا تمیز و نو است. این آغوشی ساخت چین بوده اما استحکام خوبی داشته و با کیفیت است.  


              ۱۴۰۰۰ تومان (فروخته شد)

http://s2.picofile.com/file/7349222682/Aghoosh_f.jpg




هدف این وبلاگ



دوستان عزیز این وبلاگ یک فروشگاه اینترنتی است. اینجا تنها فروشگاه من نیست بلکه فروشگاهی است برای من و شما. 


فرق این وبلاگ با سایر وبلاگ هایی با هدف فروش اینه که در اینجا اطلاعاتی که با جنس مورد فروش مرتبط باشه هم ارائه میشه. مثلا محاسن و معایب اونها.


اگر شما هم دوست دارید چیزی را برای فروش بگذاریدحتما اطلاعات جنس مورد نظر خودتون رو همراه با شماره تلفن یا آدرس ایمیل به من ایمیل بزنید و یا در بخش نظرات مطلب خود را پست کنید تا من هم جنس مورد نظر شما رو برای فروش با نام خودتان در این وبلاگ قرار بدم. 

اجناسی که واسه فروش گذاشته میشوند باید ذکر گردند که در کدام حالت زیر قرار دارند:

نو آکبند، نو غیرآکبند، در حد نو (کم استفاده شده)، دست دوم


در این وبلاگ ما می تونیم اجناسی رو که لازم نداریم در اختیار دوستان خودمان قرار بدیم. و یا اطلاعات مفیدی در مورد چیزهای مختلف کسب کنیم. هم من هم شما .