من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

نوار کاست هایی که قدیما باهاش موسیقی گوش میدادند_ تمام شد

دوستان گرامی من یک سری (حدود 60 عدد) نوار کاست موسیقی دارم از همون هایی که چندین سال پیش تنها وسیله ذخیره موسیقی بود و با ضبط صوتهای قدیمی پخش میشد. من تاهمین یکسال پیش از این ضبط صوت ها داشتم که الان به لطف پسر کوچکم خراب شده. واسه همین موندم با این نوارها چیکار کنم.

هرکس تمایل به جمع آوری این نوارها رو داره یا هنوز از این نوارها استفاده می کنه به من بگه تا این نوارها رو به صورت رایگان در اختیارش قرار بدم.

برخی از این نوارها اصل و به اصطلاح اریجینال هستند و چندین سال پیش از خارج از کشور خریداری شدند. 

این نوارها شامل 

موسیقی سنتی: مرضیه، شجریان، افتخاری، ...

پاپ ایرانی و خارجی: داریوش، سلن دیون، کریس دی برگ، مدنا، ابراهیم تاتلس، ...

کلاسیک و ارکسترال: دریاچه قو چایکوفسکی، دانوب آبی اشتراوس، اجراهای ارکستر فیلارمونیگ لندن،یانی، ویوالدی و ...

موسیقی بی کلام: پیانوی جواد معروفی، گیتار ریچارد کلایدر من، سکسیفون کنی جی، و ...


تمام شد

ست کالسکه، کریر و ساک، فروخته شد

اگر می خواهید اطلاعاتی کلی در مورد کالسکه داشته باشید به لینک زیر بروید:

 http://manvashoma.blogsky.com/pages/2 


برای فروش:

کالسکه ، کریر و ساک مارک گودبی بی (Goodbaby) تمیز و کاملا سالم، همراه با تمام قطعات جانبی.

در زیر عکسهای مختلفی از کالسکه، کریر و ساک را گذاشته ام.


کالسکه دارای کمربند ایمنی است. قسمت پشتی کالسکه در سه وضعیت خوابیده، نیمه نشسته و کاملا نشسته قرار می گیرد. قسمت پای آن نیر می تواند در حالت بسته(به منظور حفظ ایمنی برای نوزادان در زمان خواب)، حالت افقی و نیز حالت خوابیده (برای کودکان بزرگتر که پای آنها بیرون کالسکه قرار می گیرد ) واقع شود. کالسکه علاوه بر داشتن سایه بان یک کاور ضد آب نیز دارد که به سایه بان متصل شده و قسمت پای کودک را نیز از بارندگی حفظ می کند.  

  http://s3.picofile.com/file/7370415157/Kaleskeh_3_.jpg

  

  کریر قابل اتصال به کالسکه است و بدین ترتیب نوزاد را از همان بدو تولد می توان به راحتی از منزل خارج نمود. کافی است نوزاد که ممکن است در منزل در کریر خود خواب باشد بدون کوچکترین تغییر وضعیت با کریر به کالسکه منتقل نمود و با اتصال کریر به کالسکه ضمن عدم تغییر وضعیت نوزاد، وی همواره رو به مادر قرار می گیرد  (درحالیکه اگر مستقیما با کالسکه جا به جا شود، سر نوزاد پشت به مادر می باشد) و در صورت بیدار شدن نوزاد هم مادر از وضعیت نوزاد مطلع می شود و هم نوزاد مادر را می بیند.  

http://s3.picofile.com/file/7370410321/Kaleskeh_2_.jpg

 

 هنگامیکه کریر روی کالسکه سوار است اگر سایه بان هردو باز باشد، کاملا نوزاد را پوشش می دهند، این موضوع هنگامی که نوزاد خواب است و می خواهیم آفتاب اورا اذیت نکند بسیار مفید واقع می شود. 

 

کریر دارای یک Base یا پایه است که می توان آنرا به ماشین متصل کرد. هنگام جابه جایی نوزاد با ماشین کریر بر روی این پایه با یک ضامن محکم شده و در هنگام پیاه شدن از ماشین به راحتی از پایه جدا می شود.

http://s3.picofile.com/file/7370419351/Kaleskeh_4_.jpg


دسته کریر در سه وضعیت قرار می گیرد، به صورت افقی که کریر را مانند یک گهواره می کند و بر روی زمین تاب می خورد، به صورت تکیه گاه بر روی زمین که در این حالت کریر ثابت مانده و از تکان خوردن آن جلوگیری می کند و در حالت عمودی که از آن برای حمل کریر استفاده می شود. در حالتیکه دسته به شکل عمودی قرار می گیرد ضمن اینکه کریر حالت گهواره هم به خود می گیرد می توان از دسته کریر جهت آویزان کردن اسباب بازی و عروسک برای نوزاد بهره برد بدین ترتیب اگر نوزاد در در این وضعیت از خواب بیدار شود اسباب بازی ها او را سرگرم می کنند.