من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

کفش اسکیت ، فروخته شد

فروش دوجفت کفش اسکیت کارکرده اما سالم

تمیز و سالم است. در دو سایز ۳۹و ۴۳-۴۴. 

این کفشها رو کسی به من و همسرم داده ولی اما ما فرصت نکردیم از آن استفاده کنیم.من از  کفش اسکیت زیاد سر در نمی یارم. برای همین به تازگی از چند فرد خبره سوال کردم و گقتند که این کفشها را به قیمت 25 و 35خریدارند. دوستان عزیز  با پیشنهاد مبلغ بالاتر این کفشها را در صورت تمایل از آن خود کنید. لازم به ذکر است که کرایه کفش اسکیت برای هر جلسه 4 هزار تومان است.


الف-کفش اسکیت مارک worldsport سایز  44  

فروخته شد


 

 

ب- کفش اسکیت مارک Bauer ایتالیا سایز 6 (معادل سایز  3۹)   

فروخته شد

نظرات 6 + ارسال نظر
دنیا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 05:37 ب.ظ

سلام
من شماره پام 38 هست
اسکیت 39 به پام می خوره ؟
و اینکه جای تخفیف نداره ؟

آره می خوره. ولی جای تخفیف زیادی نداره.آخه همه تخفیفهاش یکجا داده شده....اما 2 تا 3 هزارتومان شاید جا داشته باشه.

دانیال یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 03:28 ب.ظ http://rosoneri9.blogfa.com

سلام می خوام بدونم کجا باید اینرا تهیه کنم؟وسایز پایم 36 هست.آیا می خوره؟

کفشها به سایز 36 نمی خوره.

نازی پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام عزیزم عکس مبلهاتو نمیزاری

سلام . شرمنده. به همین زودی میزارم.

کبریا جمعه 14 مهر 1391 ساعت 05:31 ب.ظ http://www.padolmeh.blogfa.com

قیمتش حدودا چند هست
من کاملا بی اطلاعم

ببخشید جواب رو دیر دادم. مدتی در سفر بودم. قیمت کفش رو هم به زودی میزارم.

سارا شنبه 27 آبان 1391 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام اون کفش اسکیت سایز ٣٩ رو میخواستم با همون قیمتی که گذاشتید لطفا اطلاع بدین

ziba دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 02:09 ق.ظ

salam azizam man size39 ro mikham

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد