من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

یک جفت فرش ماشینی 6 متری، فروخته شد

یک جفت فرش ماشینی 6 متری


یک جفت فرش (دو تخته فرش همانند) ماشینی 6 متری زمینه روشن ، کاملا سالم و تمیز. طرح کاشان.500 شانه.

عکس های زیر گل قالی و حاشیه را نشان می دهد. 

فروخته شد 

http://s3.picofile.com/file/7608221505/Farsh1.jpg

http://s2.picofile.com/file/7608223224/Farsh2.jpg


نظرات 2 + ارسال نظر
مارال جمعه 15 دی 1391 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام وقت بخیر
شرایطی هم می دین این دو جفت فرش رو؟ 100تومنشو الان بدم بهتون و بقیشم دو هفته ای
من زنجان می شم ممنون می شم به ایمیلم جواب رو بفرستید متشکر
چون شدید لازم دارم و به خاطر خرید خونه دستم خیلی تنگه وگرنه همه مبلغ رو با هم می دادم

سلام عزیزم. من میتونم فرش اول رو به شما بدم و فرش دوم رو بعد از دو هفته بهتون بدم. یا اگه شما از شهرستان می خوای بیای ببری و واست سخته که دوبار بیای می تونی بیعانه بدی تا واست نگه داریم و بعد از دوهفته بیای و هردو رو باهم ببری.

محمدرضا دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

با سلام
به شرط سلامت کامل خریدارم

فرش ها کاملا سالم هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد