من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

آرام پز ، فروخته شد

 آرام پز Myson مدل : Myson_MSC300


ظرف آن از جنس سرامیکی بوده و  قابل جداشدن از آرام پز می باشد و بنابراین شستشوی آن آسان است. درب آن نیز شیشه ای است. دارای دو قدرت پخت سریع و آرام است.

http://s3.picofile.com/file/7479858488/Arampaz_S.jpg


فروخته شد


نظرات 1 + ارسال نظر
خانم شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام
به نظر من فروخته ها را حذف بفرمایید تا وبلاگ سبک بشه
ممنونم

ممنون عزیزم از راهنماییت. اما حذف فروخته ها چند مشکل ایجاد می کنه. اول اینکه اگه کسی از طریق صفحات فروخته شده بخواد به وبلاگ سری بزنه چون اون صفحه وجود نداره پیغام ۴۰۴ میاد که خیلی خوشایند نیست. بعلاوه من اگه این صفحات رو حذف کنم گوگل اینکار رو آنی انجام نمیده و تا مدتها هرکسی وبلاگ من رو تو گوگل یا هر موتور جستجوگر دیگه ای سرچ کنه ممکنه با پیغام این صفحه دیگه وجود نیست رو به رو بشه و فکر کنه که کلا وبلاگ بسته شده. در نهایت اینکه خود من هم دوست دارم تا تاریخچه ای از فعالیتهای خودم داشته باشم. وگرنه حتما قبلا این کار رو کرده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد