من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

مبل راحتی 7 نفره، فروخته شد

 با یک میز و یک گل میز و 3 تا عسلی

فروخته شد 

http://s3.picofile.com/file/7496623759/Mobl_S2.jpg



نظرات 4 + ارسال نظر
samaneh چهارشنبه 5 مهر 1391 ساعت 12:05 ق.ظ http://issizada.blogfa.com

uسلام
عزیزم این میزی که روش تلفن گذاشتی هم فروش هست اگه اره من میخوام ممنون میم تو وبلاگم ج بدی مرسیییییییییی

میز تلفنه فروش رفته خانومی

سپیده شنبه 8 مهر 1391 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام. میتونم مبل ها رو از نزدیک ببینم. تخفیف هم میدید. قیمت پیشنهادی من 400 هزار تومنه.

البته عزیزم. اما من فعلا به این قیمت نمیفروشم. ولی حتمن تا یک ماه دیگه اگه کسی بیشتر از این نخواست باهاتون تماس می گیرم. البته کسی دیگه ای هم در یک سایت دیگه به من همین قیمت رو پیشنهاد داده.

asal سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 01:33 ب.ظ

salam khanomi zodpaze khob va charkhe gosht dari?bastanisaz va sandvich saz chetor age dari be emailam javab bede lotfan

خیر عزیزم ندارم.

شیرین سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام
به سلامتی
من مبلارو 300 خریدارم .اگه تمایل داشتید ایمیل بزنید هماهنگ کنیم برای خرید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد