من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

هدف این وبلاگ



دوستان عزیز این وبلاگ یک فروشگاه اینترنتی است. اینجا تنها فروشگاه من نیست بلکه فروشگاهی است برای من و شما. 


فرق این وبلاگ با سایر وبلاگ هایی با هدف فروش اینه که در اینجا اطلاعاتی که با جنس مورد فروش مرتبط باشه هم ارائه میشه. مثلا محاسن و معایب اونها.


اگر شما هم دوست دارید چیزی را برای فروش بگذاریدحتما اطلاعات جنس مورد نظر خودتون رو همراه با شماره تلفن یا آدرس ایمیل به من ایمیل بزنید و یا در بخش نظرات مطلب خود را پست کنید تا من هم جنس مورد نظر شما رو برای فروش با نام خودتان در این وبلاگ قرار بدم. 

اجناسی که واسه فروش گذاشته میشوند باید ذکر گردند که در کدام حالت زیر قرار دارند:

نو آکبند، نو غیرآکبند، در حد نو (کم استفاده شده)، دست دوم


در این وبلاگ ما می تونیم اجناسی رو که لازم نداریم در اختیار دوستان خودمان قرار بدیم. و یا اطلاعات مفیدی در مورد چیزهای مختلف کسب کنیم. هم من هم شما .


نظرات 3 + ارسال نظر
سمی چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 01:26 ق.ظ http://kidsbrand.blogfa.com

سلام سارا جان. منو لینک کن لطفا. مرسی

باشه عزیزم. ولی من هنوز تو وبلاگ نویسی خیلی تازه کارم و تا حالا لینک نذاشتم واسه همین ممکنه یه کم طول بکشه. تو هم اگه منو لینک کنی ممنون میشم. قربانت

بابک چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام سارا خانم
شما تخت نوزاد هم دارید ؟

من از ترس بچه اول باید تخت بگیرم برای دومی
حالا اگه داشتی ایمیل بهم بزن

بای

در حال حاضر خیر . ولی 4 تا 7 ماه دیگه تخت هم میزارم. اگه تا اون موقع نخریده بودید خوشحال میشم سری هم به این وبلاگ بزنید.

مامان امیر دوشنبه 27 شهریور 1391 ساعت 08:01 ق.ظ

ای کاش تمام فروخته شده ها را حذف کنید تا اونایی که با کارت کانکت میشند راحتر وبلاگ واسشون باز بشه
ممنونم

شرمنده مامان امیر. من نمی تونم وسائل فروخته شده رو حذف کنم .این کار یک سری مشکلات بوجود میاره. اما من عکسهاشون رو برمیدارم که آپلود وبلاگ راحت تر بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد