من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

سرهمی تابستونه نوزاد- فروخته شد

این سرهمی قشنگ قرمز رنگ تا بستونه اصلش دو تکه بوده شامل یک بلوز و یک سرهمی اما من یک کلاه لبه دار هم ست خودش واسش خریدم. قیمت فروش شامل بلوز و سرهمی میشه اما کلاه رو هم هدیه روش میزارم. 

مخصوص نوزادان 3 تا 6 ماهه

عکس زیر این ست لباس رو نشون میده. در پایین عکس، پشت لباس و فرم باهم دوتکه رو هم برای نمایش گذاشتم.


http://s1.picofile.com/file/7356404408/sarhami_3piece_red_S.jpg

قیمت : 10000 تومان_ فروخته شد


نظرات 1 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 4 اردیبهشت 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

پارمیدا جان همانطور که خواسته بودی نظرت رو پاک کردم. شماره تلفن خودم رو هم واست ایمیل می کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد