من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

نوار کاست هایی که قدیما باهاش موسیقی گوش میدادند_ تمام شد

دوستان گرامی من یک سری (حدود 60 عدد) نوار کاست موسیقی دارم از همون هایی که چندین سال پیش تنها وسیله ذخیره موسیقی بود و با ضبط صوتهای قدیمی پخش میشد. من تاهمین یکسال پیش از این ضبط صوت ها داشتم که الان به لطف پسر کوچکم خراب شده. واسه همین موندم با این نوارها چیکار کنم.

هرکس تمایل به جمع آوری این نوارها رو داره یا هنوز از این نوارها استفاده می کنه به من بگه تا این نوارها رو به صورت رایگان در اختیارش قرار بدم.

برخی از این نوارها اصل و به اصطلاح اریجینال هستند و چندین سال پیش از خارج از کشور خریداری شدند. 

این نوارها شامل 

موسیقی سنتی: مرضیه، شجریان، افتخاری، ...

پاپ ایرانی و خارجی: داریوش، سلن دیون، کریس دی برگ، مدنا، ابراهیم تاتلس، ...

کلاسیک و ارکسترال: دریاچه قو چایکوفسکی، دانوب آبی اشتراوس، اجراهای ارکستر فیلارمونیگ لندن،یانی، ویوالدی و ...

موسیقی بی کلام: پیانوی جواد معروفی، گیتار ریچارد کلایدر من، سکسیفون کنی جی، و ...


تمام شد

نظرات 4 + ارسال نظر
ترنم یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

اگر اینها هم مشتری نداره مشتریشم

اینها هم موجوده عزیزم .کالسکه رو اومدی ببینی اینها رو هم ببر

رامین رحمانی یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 06:03 ب.ظ http://www.paradizo7.blogfa.com

سلام

متن درخواست شما رو مبنی در واگذاری رایگان آرشیو کاست های موسیقی تان را در اینترنت مشاهده کردم

بنده فیلمساز هستم ! در این اواخر تحقیقاتی رو در زمینه نوار های کاست مغناطیسی و آنالوگ همچنین تاریخچه ان - نحوه ورود آن به ایرا تحقیق میکنم !

اگر هنوز این کاستهای رایگان خود را هنوز واگذار نکرده اید ! برای تحقیقات خودم هدیه ایی گرانبها از طرف شما خواهد بود!

می دانید که این تحقیق شخصی است و رایگان بودن هدیه شما یک سوپرایز واقعی یست !

با تشکر فراوان

رامین رحمانی

من هم خیلی خوشحال می شوم اگر این نوارها الان هم که دیگه دوره اونها تموم شده باز هم مفید واقع بشن. چه بهتر که در راه علم و تحقیق باشه. واقعیت اینه که برای من این نوارها خاطراتم رو زنده می کنند و خیلی بهشون علاقه مندم اما همانطور که گفتم دیگه وسیله استفاده از اونها رو ندارم.

shapour یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

نوار کاستی بود که آهنگ اولش موزیک برنامه ورزش ومردم بود.

اسما دوشنبه 19 تیر 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://for-amir.blogfa.com/

خانومی همسر منم کارش و رشته ی تحصیلیش موسیقی هست و این آرشیو خیلی به دردش میخوره .اگه هنوز به کسی ندادین من میخوام اینا رو .البته اگه مقدور بود واسه تون .

شرمنده عزیزم . همین امروز چند ساعت پیش کلیه نوارکاستها رو تحویل یه نفر دادم. چندتا بیشتر واسمون باقی نمونده که فعلا می خواهیم نگهش داریم چون خیلی نوستالژیک هستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد