من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

ست کامل کت و شلوار بچه گانه ، فروخته شد

این کت و شلوار واسه پسرهای 1 تا 3 سال خوبه. من خودم وقتی این کت و شلوار رو دیدم حیرون شدم و خریدم آخه تمام قطعات یک دست لباس مجلسی رو یکجا داره یعنی کت، ژیلت، شلوار، پیراهن و کراوات. همه کاملا مجزا. حتی جیبهاش هم واقعیه و جیب نما نیست. کاورش هم کاملا سالمه مثل تمام قطعات لباس که همگی نو هستند

 پسر من فقط یکبار از کل ست استفاده کرد و 3 بار هم از بلوز و کراواتش.در واقع کت شلوار چیزی نیست که بچتون بتونه زیاد بپوشتش اما وقتی من خواستم بخرمش به این فکر کردم که می ارزه آدم بچش رو زودتر تو لباس دامادی ببینه. 


      فروخته شد

http://s2.picofile.com/file/7353175264/kol2.jpg


 توضیح بیشتر اینکه:

کت دارای یک جیب در بالا و دو جیب در پایین است. ژیلت آن نیز دو جیب در پایین دارد و پیراهن آن یم جیب در بالا دارد. کراوات آن با یک سیستم زیپ مانند دور گردن بسته می شود به عبارت دیگر خیلی بهتر از مدلهای متدوال از نوع کش در بازار است. 


نظرات 2 + ارسال نظر
ساحل دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 09:33 ب.ظ

دوست عزیز سلام ،‌من طالب این لباس هستم ،‌ارسالش به چه صورته ؟آخرش چند؟ یه تخفیف به پسرکومن بده ، ممنون

سلام . متاسفانه دیگه اصلا جای تخفیف نداره. واسه ارسال هم میتونم واستون پست کنم (اگر در شهرستان هستید). اگه ساکن تهرانید که بهتره حضوری بیاین، تا مطمئن خرید کنید.

بهاره یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

salam mikhastam bebinam in lebas shuma mojod hast hanoz aya be soraty hast ke ye pesr 9 mahe tanesh koneh ? mishe rahnayee konid az koj a khardid

سلام . این ست لباس رو یکی از آشنایان از چین آورده بود. سایز لباس یک است یعنی بچه یکساله. اما به نظر من واسه بچه 5/ا ساله ،2 ساله مناسب تره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد