من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

من و شما

فروش کلیه لوازم دست دوم(خانه، آشپزخانه ، لوازم کودک و ورزشی)

خرده وسایل و اسباب بازی و لباس

دوستان عزیزی که لطف دارید و برام مطلب میزارید. چند نکته رو که خیلی ها ازم میپرسند اینجا جواب میدم

اول اینکه من و خانواده عازم سفر خارج از کشور هستیم. به همین دلیل وسایلم رو واسه فروش گذاشتم. و برای همین هم نمی تونم که وسیله ای رو معاوضه کنم.

دوم اینکه در مورد خرده وسایل سوال می پرسند. اولویت من فروش وسایل بزرگ است. وسائل کوچک راحت تر فروش میروند. افراد فامیل ، همسایه ها یا کسانی که واسه خرید وسائل بزرگتر میان می تونند یک سری وسائل کوچک رو هم ببیند و بخرند.بعلاوه خیلی از وسائل کوچک رو می خواهیم با خودمون ببریم.

سوم: در مورد اسباب بازی کودک می پرسند. یک سری از اسباب بازی ها رو با خودمون می بریم. بقیه هم یا خرابند و یا ارزش فروختن ندارند و می خوام که خیرات کنم. فقط چند تا عروسک نو هستند  که عکسهاش رو تو وبلاگ میزارم.

چهارم: در مورد لباس و کیف و کفش: من بیشتر لباس هام رو می برم ، یک سری رو خیرات می کنم. اما چند دست لباس و مانتوی نو هستند که بعدا برای فروش می گذارم.

پنجم: هرکس برای وسیله ای قیمت کمتری مدنظر داره هم خوشحال میشم. قیمت کمتر رو بدونم. البته نظرات در این مورد تایید نمیشوند :)

اگه سوالی داشتید خوشحال میشم جواب بدم.

مرسی از اینکه وقت گذاشتید و تا انتها مطلب رو خواندید.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد